درباره منظر سبز

درباره شرکت منظر سبز

منظر سبز یک دفتر چند رشته ای است که توسط ایمان اسلامی و مهران رستمی در زمستان 1394 تاسیس شده است که بر طراحی و اجرای روف گاردن، تراس سبز، دیوار سبز، محوطه آرایی تمرکز دارد. دفتر ما که دارای تخصص های متعدد همچون معمار، معمارمنظر، طراح محیط زیست، طراح شهری، کارشناس فضای سبز و کارشناس آبیاری است؛ از طراحان با استعداد و مجریان با تجربه ای تشکیل می شود که به طور مشترک و خلاقانه ای پروژه ها را از طرح های اولیه تا اجرا و نظارت بر اجرا؛ توسعه می دهند. همه این ها، صرف نظر از مقیاس پروژه، رویکردی را ترسیم می کند که نتیجه آن بسیار کارآمد و فرآیند آن کاملا حرفه ای است.

رویکرد ما در طراحی؛ نگاهی مدرن و نوآورانه به مسائل طراحی منظر است. زیرا ما اعتقاد داریم که لندسکیپ (منظره) فقط یک چشم انداز نیست؛ بلکه ارتباط بین انسان و مکان است.

در اجرای پروژه ها نیز، هدف ما توسعه مستمر روش‌های دقیق تحلیل و اجرا است به گونه ای که بتوانند تفکر نوآورانه و تولید کارآمد را با هم ترکیب کنند.

درباره شرکت منظر سبز
درباره شرکت منظر سبز

ما با کارفرماهای شرکتی و خصوصی در پروژه های متعدد مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی و هتلی کار کرده ایم و تلاش ما توسعه فرآیند کاری مان براساس مدل بیزنس با بیزنس است و در این مسیر موفق شدیم که با مجموعه ها و شرکت های ساختمانی معتبر زیادی همچون شرکت ایمن سازه فدک، گروه نکسا، شرکت ساختمانی سورنا، شرکت ساختمانی پارامیس پارک، شرکت ساختمانی آرسس و … و دفاتر خصوصی معماری همچون دفتر معماری باغ ایرانی، دفتر معماری علیدوست و همکاران، دفتر معماری علیرضا تغابنی، دفتر معماری کیوانی، دفتر معماری امین فردوسی، دفتر معماری متن (سعید محسن یونسی)، ادموند زرگریان، دفتر معماری آزاده عزیزی و … در پروژه های متعددی همکاری داشته باشیم.

استفاده ما از تیم های تکمیل کننده تضمین می کند که پروژه های ما هرگز معمولی نمی شوند و در این راستا سعی نمودیم با بهره گیری از دانش و تجربه مان پس از تحویل هر پروژه، به بهترین شکل ممکن خدمات پس از اجرا را به گونه ای ارائه نماییم که باعث رضایت و خوشحالی مشتریان ما و همراهی در پروژه های آتی باشد.

درباره شرکت منظر سبز